Odpowiedzi

2010-03-27T15:54:58+01:00
Ćwiczenie 3
a.
1/2
1/81
1/4

b.
4
9
125/8

zadanie 3.
b. - 2√7-12√2

c.- √5-4√3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:58:46+01:00
Rozwiązanie z edytorem znaków matematycznych dostepnych tutaj byłoby raczej nieczytelne...
Rozwiązanie z wykorzystanymi wzorami w załączniku...
Pozdrawiam i mam nadzieję, że rozwiązałam czytelnie, tzn. zrozumiale...
Zauważyłam szkolny błąd
w ostatnim przykładzie "policzyłam" 3*3=6!!!!"
sorki powinna być:
10√7-21√2+9√2-8√7=2√7-12√2=2(√7-6√2)
Przepraszam