Odpowiedzi

2010-03-27T14:11:18+01:00
Woda jest na pustyni bardzo ważna, ponieważ w ciągu roku są niskie i zróżnicowane opady. Znajduje się ona właściwie tylko pod ziemią, w oazach i w roślinach, ewentualnie w rzekach okresowych, które tworzą się po obfitych opadach, ale często wysychają. Dlatego woda na pustyni jest skarbem rzadkim i trudnym do zdobycia, od którego zależy życie i zdrowie mieszkańców pustyni.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:46:19+01:00
Woda jest największym skarbem pustyni. Jest ona niezbędna dla człowieka w warunkach na niej panujących. Na pustyni jest bardzo wysoka temperatura. Jest to jeden z czynników przez które na pustyni chce na się pić niż w innych chłodniejszych miejscach. Na szczęście na pustyni są oazy. Każdy, kto przebywa na pustyni może z niej skorzystać i napić się wody. Na pustyni to jedyne miejsce, gdzie jest zieleń i zbiornik wodny z, którego pijemy wodę. Na pustyni panują również niekorzystne warunki gdyż w południe temperatura jest bardzo wysoka a w nocy znacznie spada. Na pustyni podczas upału organizm człowieka szczególnie potrzebuje wody. Bez niej nie istniałoby życie na Ziemi. Bez niej człowiek jest w stanie wytrzymać nie dłużej niż trzy dni. Na pustyni ten czas jest nieco krótszy. Dlatego woda jest tak wielkim skarbem na pustyni.
7 4 7
2010-03-27T14:48:46+01:00
Oznacza to że woda dla pustyni jest skarbem ,ponieważ na pustyni wody jest bardzo mało,prawie w ogóle .Jedyna woda jest na Saharze.

Pozdrawiam i życzę Wesołych świąt ;)!
3 2 3