Odpowiedzi

2010-03-27T14:05:12+01:00
- Kochany Wilku! Nie zjadaj czerwonego kapturka. To taka miła i grzeczna dziewczynka. Idź do lasu tam masz o wiele smaczniejsze potrawy. Proszę ;]
2010-03-27T14:05:14+01:00
Wilku nie jedz mnie ! Jestem niejadalna niczym muchomor . Możesz się zatruć , a tego chyba nie chcesz . Idź do lasu i znajdź sobie coś smaczniejszego . ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:13:11+01:00
Kochany wilku chciałabym Cie prosić,abyś nie zjadał czerwonego kapturka,Ponieważ jest to bardzo grzeczna i kochana dziewczynka..
Nie zrobiła Ci nic złego..Ona Tylko niosła Babci jedzenie i leki..Jest ona wspaniałą istotą ludzką , która nigdy w życiu nie zrobiłaby nikomu nawet najmniejszej krzywdy..dlaczego To by miało spaść własnie na nią...nie wiesz nawet jakby jej matka się czuła...na pewno byłaby bardzo zrozpaczona po stracie takiej kochanej córeczki.. nie bądź aż tak okrutny, ufam tobie i wierze w to że nie zrobisz mu krzywdy...