Ma być rozpisane, inaczej zgłaszam!
Pięcioosobowa rodzina zapłaciła 360 zł za jeden dzień pobytu w pensjonacie.
a) Ile zapłaci ta rodzina za czterodniowy pobyt?
b) Jaki jest koszt pobytu trzyosobowej rodziny w czasie dwóch dni w tym pensjonacie?

3

Odpowiedzi

2010-03-27T14:09:38+01:00
A) 360x4=1440
b)360x2=720
720:3=240
1 1 1
2010-03-27T14:11:03+01:00
A) 360*4 = 1440 odp : 1440
b) odp : 192

32
* 3
9 6

96 * 2 =

96
* 2
19 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:11:23+01:00
A)360zł*4=1440zł
b)360/5=72
72*3=216
216*2=432 zł