Odpowiedzi

2010-03-27T14:49:59+01:00
siłę wypadkową liczysz z tw.Pitagorasa
Rysujesz prostokąt o bokach 3cm i 4cm,następnie rysujesz przekątną tego prostokąta.Ta przekątna jest siłą wypadkową.
F²=F₁²+F₂²
F²=9N²+16N²
F²=25N²
F=5N
2010-03-27T14:50:16+01:00
Wartość trzeciej siły można policzyć z twiedzenie Pitagorasa:
F₃²=F₁²+F₂²
F₃²=4²+3²=25
F₃=√25=5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:56:55+01:00
F²=F₁²+F₂²
F²=9N²+16N²
F²=25N²
F=5N