Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:21:55+01:00
Demokratyczne:
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Republika Włoska, Republika Federalna Niemiec, Konfederacja Szwajcarska

autorytarne:
Turcja,Argentyna,Grecja,Iran, kraje Ameryki Łacińskiej i Południowej

totalitarne:
Korea Północna,Chiny,Hiszpania
3 5 3
2010-03-27T14:34:07+01:00
1) republika włoska
2) Argentyna
3)Niemcy
1 5 1