Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:24:34+01:00
(n+1)=12 nie wiadomo o co chodzi
n! = 1*2*3*4*.... (n-1)*n
7!-8*9 = 1*2*3*4*5*6*7-8*9=5040-72 = 4968
8! = 7! * 8 = 40320
13! = 8! * 9 *10 * 11 * 12 *13 = 6227020800
9!*4! = 1*2*3*4*5*6*7*8*9 * 1*2*3*4 = 8709120
2010-03-27T14:26:04+01:00
(n+1)=12
n+1=12
n=12-1
n=11

11! = 1*2*3*4*5*6*7*8*9*10*11=39916800



7!-8*9=7!-72=1*2*3*4*5*6*7-72=5040-72=4968


8!=1*2*3*4*5*6*7*8=40320

13!=1*2*3*4*5*6*7*8*9*10*11*12*13=6227020800


9!*4!=(1*2*3*4*5*6*7*8*9)*(1*2*3*4)=362880*24=8709120






licze na maxa;)
! (silnia) to chyba najlepsza rzecz w matmie;)
pozdrawiam: miss001