Odpowiedzi

2010-03-27T14:28:08+01:00
Sa lepsze zbiory
Jest lepsze zastosowanie
Ludzie bardziej chca kupowac produkty warzywa owoce
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:29:39+01:00
1. Ekologiczne:
-nawozy naturalne;
-z daleka od ulic i fabryk;
-bez pryskania roślin;
-lepsze zbiory;
-dłużej się utrzymują, czyli szybko dojrzewają i długo się trzymają;
2. Tradycyjne:
-nawozy sztuczne i naturalne;
-przy fabrykach i ulicach;
-występuje pryskanie chemikaliami;
-mniej zbiorów;
-szybko się kończą szybko, czyli szybko dojrzewają i gniją;
4 3 4