Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:31:46+01:00
Argumenty "za":
-ponieważ pomoże to w przyszłości
-rozwinie tę umiejętność

argumenty przeciw:
-za wcześnie na naukę


Więcej nie wymyślę:) Ale mam naidzieję,że Cię chociaż trochę pomogłam :)
1 4 1
2010-03-27T14:32:20+01:00
Tak
młodzi ludzie najszybciej przyswajaja wiedze
maja szanse wiecej sie nauczyc
szybsze rozumienie swiata
nie
im szybciej do szkoly tym mniej dziecinstwa
jak takie male dzieci moga chodzic do szkoly i czego bede ich uczyc juz
ile lat moga uczyc sie przeciez