Odpowiedzi

2009-10-29T22:28:36+01:00
Bóg w którego wierzymy jestem miłosierny, dobry, sprawiedliwy, kocha ludzi czuwa nad nimi.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T22:29:01+01:00
Moim zdanie,tak jak i zdaniem wielu osób Bóg jest wrzechmogący,wrzechobecny,miłosierny.
Bóg osądza sprawiedliwo.Za dobro wynagradza,a za zło karze
10 4 10
2009-10-29T22:30:50+01:00
Bóg, w którego wierzę jest miłosierny, kocha wszystkich, cierpliwy, przebacza grzechy, litościwy, wszechmogący, sprawiedliwy,
8 3 8