Odpowiedzi

2010-03-27T16:45:01+01:00
Panie Jezu, proszę Cię z całego serca o pomnażanie łask wiary, które przybliżą mnie do Ciebie i będą mnie umacniać w Tobie i w tejże właśnie wiarze.
21 4 21
2010-03-27T16:45:15+01:00
Dobry Jezu, Nasz Panie. Proszę Cię o przymnożenie wiary dla naszej rodziny. O pomoć w życiowych trudnosciach, aby wszytsko stało sie prostsze. Bardzo prosze Cię o pomoc. Amen.


Prosze o naj ;))
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:50:47+01:00
Ojcze, który zawsze mi pomagasz , dziś się modlę albyś nie tylko mnie napełnił łaską wiary , ale abyś przymnożył tą łaskę. Aby każdy człowiek ją dostał. Wysuchaj mnie i napełnij innych łaską wiary , aby byli pewni siebie . ;))
20 4 20