Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T22:30:37+01:00
X- posiada kwota
20%x=0,2x-zapłacił za jakbłka
0,2x+1-zaplacial za gruszki
2*0,2x=0,4x-zaplacil za banany

x-(0,2x+0,2x+1+0,4x)=x-0,2x-0,2x-1-0,4x=0,6x-1
0,6x-1 zostało mu reszty
2009-10-29T22:35:25+01:00
X - cała kwota

x - (20%x + 20%x+1 + 40%x) = x - (80%x +1) = x - 80%x - 1 = 20%x - 1
2009-10-29T22:36:26+01:00
20%+20%+1+20%X2=80%+1zł
reszty zostało 20%kwoty-1 zł