Odpowiedzi

2009-10-29T22:36:23+01:00
Deltowe:Nil, Wisla, Missisipi, Ganges
Lejkowate: Tamiza, Sekwana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T23:30:24+01:00
Ujście lejkowe:
-ujście Garonny
-ujście Loary
-ujście Tamizy
-ujście La Plata
-ujście Tagu
-ujście Sekwany
-ujście Gambii
-ujście Łaby

Ujście deltowate:
-ujście Nilu
-ujście Wisły
-ujście Gangesu z Brahmaputrą
-ujście Missisipi
-ujście Rodanu
-ujście Pad
-ujście Wołgi
-ujście Dunaja
-ujście Nigru

No to tak obszernie;D Pozdrawiam. Na 6-stkę to jak pokażesz:D