Odpowiedzi

2010-03-27T14:44:05+01:00
A)szczur śniady i szczur wędrowny-antagonistyczne
b)grzyb i glon w poroście-nieantagonistyczne;
c)kleszcz i człowiek-antagonistyczne;
d)bawół afrykański i bąkojad-nieantagonistyczne;
e)hiena i lew-antagonistyczne-nieantagonistyczne;
f)termity i wiciowce- antagonistyczne;
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:52:52+01:00
A)szczur śniady i szczur wędrowny-nieantagonistyczne- konkurencja
b)grzyb i glon w poroście-antagonistyczne - mutualizm
c)kleszcz i człowiek-antagonistyczne- pasożytnictwo
d)bawół afrykański i bąkojad-antagonistyczne- protokooperacja
e)hiena i lew-antagonistyczne-antagonistyczne- komensalizm
f)termity i wiciowce- antagonistyczne -mutualizm
1 5 1