Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:46:35+01:00
Na wschód: Moskwa (rosja)
Na zachód: Lizbona (portugalia)
na północ:Reykjavik (islandia)
Na południe:Ateny (grecja)
1 5 1
2010-03-27T14:51:14+01:00
Na wschód- Ukraina- Kijów (Ukraina, a nie Rosja, bo Rosja leży i w Europie, i w Azji)
na zachód- Portugalia- Lizbona
na północ- Islandia- Rejkiawik
na południe- Malta- Valletta (Jeśli nie chodzi Ci o państwo wyspiarskie- Grecja- Ateny)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T15:22:43+01:00
Na wschód: Moskwa
na zachód: Lizbona
na północ: Reykjavik
na południe: Ateny