Przetłumacz zdania na j.polski
1) A bugged e-mail arrives in your in-box labelled ILOVEYOU.
2) The e-mail contains an attachment called LOVE-LETTER-FOR-TOU.TXT This is where the virus is found and at this point it is still inactive.
3) When you open the attachment you launch a special programme hich the bug uses to do teo jobs.
4) Is sends of itself to all the names in your computer's address book.
5) It copiesitself onto music and picture files.

Prosze o szybkie rozwiąznie ;)) Pozdro ;** :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:47:54+01:00
1) podsłuch e-mail pojawia się w in-pole ILOVEYOU.
2) e-mail zawiera załącznik o nazwie LOVE-LETTER-FOR-TOU.TXT tym miejscu wykrycia wirusa w tym miejscu jest jeszcze aktywne.
3) Po otwarciu załącznika uruchomieniu specjalnego programu hich błąd używa do teo miejsc pracy.
4) Czy sama wysyła do wszystkich nazw w komputerze ...
2010-03-27T14:48:34+01:00
1) podsłuch e-mail pojawia się w in-box oznakowane ILOVEYOU.
2) e-mail zawiera załącznik o nazwie LOVE-LETTER-FOR-TOU.TXT To tam znajduje się wirus i na tym etapie jest jeszcze nieaktywne.
3) Po otwarciu załącznika uruchomieniu specjalnego programu TÓRY błąd używa do teo pracy.
4) Czy sama wysyła do wszystkich nazw w komputerze książce adresowej.
5) copiesitself na pliki muzyczne i zdjęcia.