Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:08:55+01:00
Polega na tym, że grzyb dostarcza wodę z solami mineralnymi glonowi, a on odwdzięcza się mu dając produkty fotosyntezy i właśnie na tym polega trwała symbioza pomiędzy grzybem, a glonem.
2010-03-27T15:09:42+01:00
Glony dają grzybom pozywienie ponieważ mają w sobie chlorofil i robią proces fotosyntezy a gzryby dostarczają wodę z gleby
2010-03-27T15:11:43+01:00
Trwała symbioza grzybów polega na tym że grzyby zawsze rosną przy drzewach od których pobierają między innymi wodę czy też sole mineralne nie wpływa to na rozwój drzewa.