Wybierz trzy skutki z poniższych, które są skutkami wojny trzynastoletniej:
a) odzyskanie przez Polskę Pomorza Zachodniego
b) przyłączenie do Polski Warmii
c) odzyskanie Pomorza Gdańskiego przez Polskę
d) Przyłączenie do Litwy Warmii
e) Odzyskanie przez Krzyżaków Prus Królewskich
f) uzależnienie Prus Zakonnych od Polski

PILNIE POTRZEBNE. DAJE NAJ :)

2

Odpowiedzi

2010-03-27T15:13:00+01:00
Wydaje mi się że a), c) i f) ale nie mam pewności
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:17:47+01:00
B) przyłączenie do Polski Warmii
c) odzyskanie Pomorza Gdańskiego przez Polskę
f) uzależnienie Prus Zakonnych od Polski
1 5 1