Przebywasz na wakacjach w jednym z krajów anglojęzycznych. Napisz pocztówkę do kolegi/koleżanki z zagranicy.
-Napisz, gdzie przebywasz na wakacjach.
-Napisz, co ciekawego udało Ci się zobaczyć/zwiedzić.
-Poinformuj, jakie masz plany na najbliższe dni.
-Wyraź żal, że twój/-oja kolega/koleżanka nie jest razem z wami.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:39:07+01:00
Cześć Henryku!
Jestem na wakacjach w Nowym Jorku. Zobaczyłem mecz New York Yankees. Bejsbol jest świetny. Byłem też na statule wolności. Tylko w filmach wydaje się taka duża. Z bliska jest niska. W najbliższych dniach mam zamiar zwiedzić Manhattan i iść na zakupy. Chcę się także przejechać metrem. Przykro mi, że nie możesz być z nami. Pozdrawiam Cię serdecznie.
Thomas.

Hi Henry,
I am on vacation in New York. I saw the New York Yankees game. Baseball is great. I was also at the statue of liberty. Only in the movies seems to be so big. Up close is low. In the next few days I'm going to visit Manhattan and go shopping. I want to ride the subway. I am sorry that you can not be with us. I greet you warmly. Thomas.
2010-03-27T15:39:15+01:00
Hallo Tania. !

I am on vacation in Sydney, Australia.
Yesterday I was with my parents in the kangaroos park.
It was great Here is wonderful, but I miss home.
In the near future we plan to visited the capital.
Too bad that you don`t see that.

Greetings. :)
1 5 1