_mam napisaĆ recenzje na temat jakiegoŚ przedstawienia teatralnego na poniedziaŁek i musze je obejŻeĆ w necie. x//
_bardzo prosze o jakieŚ tytuŁy ciekawych sztuk i do tego teŻ link z tym wlaŚnie przedstawieniem.

^^z gÓry dzieki ;** < 333.

3

Odpowiedzi

2010-03-27T15:21:37+01:00
Linka nie mam, ale proponuję "Zemstę"... Wpisz w Google, to może się wyświetli :]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:21:43+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=a0l5dVTgFmk
Teatr Przedmieście - Za Szafą http://www.youtube.com/watch?v=jS-VDoPet5s&feature=related

Teatr Światło i Cień - "Schody" cześć 1. z 2 http://www.youtube.com/watch?v=8LqIw2Oo53M&feature=related
1 5 1
2010-03-27T15:22:22+01:00
Http://patrz.pl/mp3/id/148859 spektakl pt Kordian- juliusza słowackiego
1 5 1