Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:25:55+01:00
Zamiast jeździć codziennie do pracy samochodem, możemy korzystać z komunikacji miejskiej.
ABy zmniejszyć przedostawanie sie siarki do tlenu, nalezy budować specjalne kominy, które w mniejszym stopni wydzielają siarkę
ODpady rolnicze powinno wywozić sie do specjalnych miejsc do tego przeznaczonych, a nie wywozić je " w pole"
Ścieki przemysłowe należy wlewać do specjalnych zbiornikó do tego przeznaczonych. następnie powędrowało by to do oczyszczalni i jednocześnie nie niszczyło środowiska.
2010-03-27T15:26:41+01:00
Ograniczanie ruchu samochodowego, wprowadzanie pojazdów elektrycznych, benzyna bezołowiowa, filtry oczyszczające gazy spalinowe, odsiarczanie paliw, filtry i odpylacze gazów przemysłowych.