Odpowiedzi

2010-03-27T15:28:17+01:00
Tolerancja - akceptować coś, znosić
imigracja - przyjazd obcej ludności na teren jakiegoś państwa.
emigracja - dobrowolne lub przymusowe opuszczanie kraju w celu np. lepszego zycia


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:29:52+01:00
Tolerancja - postawa wykluczająca dyskryminację ludzi

Imigracja - napływ obcej ludności na tereny mojego państwa

Emigracja - opuszczenie kraju na dłuższy czas (dobrowolne lub przymusowe)