Podane poniżej części zdań połącz tak ,by utworzyły zdania poprawne z puktu widzenia fizyki
1) kinematyka
2) układ odniesienia
3) ruch
4) przesunięcie
5) tor
6) w ruchu jednostajnym po prostej
7) droga
8) prędkość
9) zwrot prędkości



a) nie ma żadnego kierunku ani zwrotu.
b) równa jest ilorazowi drogi przez czas, w którym zosrała przebyta.
c)to zmiana polożenia ciała.
d) umożliwia opisywanie położenia ciała.
e) tor ciała jest linią prostą.
f) zajmuje się opisem poruszających się ciał.
g) jest linią zakreślaną przez punkt.
h) w ruchu prosroliniowym jest zgodny ze zwrotem przesunięcia.
i)jest wektorem.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T15:50:01+01:00
1. i f)

2. i d)

3. i c)

4. i a)

5. i g)

6. i e)

7. i i)

8. i b)

9. i h)


Mi sie wydaje ze tak powinno byc. ;) Pozdrawiam.
7 4 7
2010-03-27T15:51:28+01:00
1. f
2. d
3. c
4. a
5. g
6. e
7. i
8. b
9. h
7 3 7
2010-03-27T15:53:24+01:00
Odpowiedzi:
1. f
2.d
3.c
4.a
5.g
6.e
7.b
8.i
9.h
5 2 5