Odpowiedzi

2010-03-27T15:50:26+01:00
Tomas Edison -- ŻARÓWKA --- oświetla nasze mieszkania
Galileusz - TERMOMETR --- pozwala ustalić nam temperature powietrza lub ciała
Alfred Nobel - DYNAMIT -- współcześnie używa sie go do wysadzania skał np. kamieniołomów

MYŚLĘ ŻE POMOGŁAM :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:01:24+01:00
Naukowiec / Odkrycie,wynalazek / wspólczesne zastosowanie

Galileusz /Termometr /Słurzy do pomiaru temperatury ciała człowieka lub danego obszaru

Thomas Edison/ udoskonalił żarówkę i wybudował 1 publiczną elektrownię/ żarówki wykorzystywane sa do oświetlenia danego obszaru,elektrownia wykorzystywana jest by dostarczać prąd ludziom

Wilchelm Roentgen/Odkrył promień X zwany promieniem rentgenowskim/ Promień X stosowany jest do prześwietlania istot żyjących( najczęściej ludzi) w celu zobaczenia kości danej istoty.



1 5 1