Odpowiedzi

2010-03-27T16:19:38+01:00
Drogi Kolego!

Chciałbym zwrócić się do Ciebie z prośbą o pomoc w znalezieniu szukanej przeze mnie książki. Nosi ona tytuł ,,..." autor ..... .
Potrzebna mi ona jest do napisania ważnej pracy o (miastach Polski). W niej znajdują się ważne dla mnie informacje.
Czy pomógłbyś mi ją znaleźć? Czy mógłbym ją wypożyczyć ?
Będę bardzo wdźięczny Ci za pomoc.

Z pozdrowieniami
Kuba
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T16:36:09+01:00
Mam nadzieję, że list się spodoba :)
Praca w załączniku.
2 2 2