Rodzina pana Malinowskiego składa się z 4 osób. Pan Malinowski ma 48 lat. Jego żona jest o 4 lata młodsza. Syn jest trzy razy młodszy od ojca, a córka o 5 lat starsza od brata.

a) Ile lat ma żona pana Malinowskiego?
b) Ile lat ma syn pana Malinowskiego?
c) Ile lat ma córka pana Malinowskiego?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T15:51:41+01:00
A)Żona- 48-4 = 44
b)Syn- 48:3= 16
c) córka= 16+5= 21

Proszę :)
9 4 9
2010-03-27T15:51:58+01:00
2010-03-27T16:05:48+01:00
Zona ma 44 lata
syn ma 16 lat
corka ma 21 lat
2 1 2