Odpowiedzi

2010-03-27T16:07:02+01:00
X - I tom
x + 75 - II tom
x + 75 - 25 - III tom


x+x+x+75+75-25=650
3x+125=650
3x=525//:3
x=175

pierwszy tom ma 175 str. drudi 250 str. trzeci 225 str.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:40:54+01:00
I+II+III -> 650
I - x
II - x+75
III - x+75-25

x+x+75+x+75-25=650
3x+125=650
3x=650-125
3x=525
x=525:3
x=175 - tyle stron ma I tom
II tom-> 175+75=250
III tom -> 250-25=225

Jak coś to pisz na prv. :)
2 5 2