Napisz w języku niemieckim następujące zdania:
Wstaje o godzinie 6.
Jem śniadanie o godzinie 7.
Idę do szkoły o 7:30godzinie.
Szkołę zaczynam o 8.
Szkołę kończę o godz 14.
Odrabiam lekcję o godzinie 17.
Jem kolacje o godzinie 19.
Idę spać o godzinie 22.


Bardzo proszę o pisanie cyfr słownie. Z góry dziękuje. :):):)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T16:12:00+01:00
Ich stehe um sechs Uhr.
Ich frühstücke um sieben Uhr.
Ich gehe in die Schule um halb acht Uhr.
Ich Schule beginnen um acht Uhr.
Ich bin dem Abitur um vierzehn Uhr.
Ich mache Hausaufgabe um siebzehn Uhr.
Ich zu Abend esse um neunzehn Uhr.
Ich schlafen gehe um zweiundzwanzig Uhr.
1 5 1
2010-03-27T16:23:33+01:00
Ich stehe um 6 aus.
Ich frühstücke um 7.
Ich gehe zur Schule um 7.30.
Unterricht gehe um 8 los.
Ich mache Hausaufgabe um17.
Ich esse Abenbrot um 19.
Ich gehe Schlafen um 22.
1 4 1