Odpowiedzi

2010-03-27T16:07:47+01:00
Ponieważ jest ona producentem.


Pozdrawiam xD
3 3 3
2010-03-27T16:08:03+01:00
W łancuchu pokarmowym napoczątku wpisujemy rośline ponieaz roslina nie żywi sie zwierzetami itp.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:13:10+01:00
Na pierwszym miejscu w łańcuchu pokarmowym najczęściej wpisujemy roślinę, ponieważ roślina jest producentem.-Produkuje sobie sama jedzenie. Co innego z rosiczką-gdy występuje w łańcuchu pokarmowym na początku zawsze będzie znajdował się owad.
3 4 3