Mieszkanie państwa Malinowskich składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki, i przedpokoju. Pokoje mają powierzchnię: 22m², 14m² i 12m², kuchnia 9,5m², a łazienka jest dwa razy mniejsza od kuchni. Przedpokój jest osiem razy mniejszy od największego pokoju. Ile wynosi powierzchnia mieszkania państwa Malinowskich?

2

Odpowiedzi

2010-03-27T16:15:59+01:00
22m²+ 14m² + 12m²+9,5m²+4,75m2+2,75m2=65m2
Powierzchnia mieszkania wynosi 65m2.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:17:30+01:00
9,5m:2=4,75m2 - łazienka
22m:8=2,75m2 - przedpokoj
4,75m2+2,75m2+9,5m2+22m2+14m2+12m2=65m kwadratowego
25 4 25