Odpowiedzi

2010-03-27T16:17:26+01:00
Milosny poniewarz jest tam durzo romantycznych hwil
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:24:53+01:00
Jest to sonet.
*składa się z czterech zwrotek- dwóch czterowersowych i dwóch trzywersowych, każda zawiera po jedenaście sylab.
*średniówka po piątej sylabie
* rymy w pierwszych dwóch zwrotkach: abba (okalające)
*rymy w trzeciej i czwartej zwrotce :cde
*wszystkie rymy są dokładne

Tytuł sugeruje, że miłość może działać cuda. Sonet jest opisem tego co czuje zakochany podmiot liryczny, czegoś co jest wykonalne tylko w wyjątkowej sytuacji, w przypadku tego utworu chodzi o zakochanie.
1 1 1