1dm3 ile to cm3
8dm3 ile to cm3
20dm3 ile to cm3??
5cm2 ile to mm2
23cm2 ile to mm2
0,5cm2 ile to mm2
4dm2 ile to cm2
66dm2 ile to cm2
0,5dm2 ile to cm2
6m2 ile to cm2
78m2 ile to cm2
0,5m2 ile to cm2
7km2 ile to m2
90km ile to m2
0,5km2 ile to m2

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:28:37+01:00
1 [dm^3]=1000 [cm^3]
8 [dm^3]=8000 [cm^3]
20 [dm^3]=20000[cm^3]
5 [cm^2]=500 [mm^2]
23 [cm^2]=2300 [mm^2]
0,5 [cm^2]=50 [mm^2]
4 [dm^2]=400 [cm^2]
66 [dm^2]=6600 [cm^2]
0,5 [dm^2]=50 [cm^2]
6 [m^2]=60000 [cm^2]
78 [m^2]=780000 [cm^2]
0,5 [m^2]=5000 [cm^2]
7 [km^2]=7000000 [m^2]
90 [km^2]=90000000 [m^2]
0,5 [km^2]=500000 [m^2]


4 5 4
2010-03-27T16:34:15+01:00
1000 [cm^3]
8000 [cm^3]
20000[cm^3]
500 [mm^2]
2300 [mm^2]
50 [mm^2]
400 [cm^2]
6600 [cm^2]
50 [cm^2]
60000 [cm^2]
780000 [cm^2]
5000 [cm^2]
7000000 [m^2]
90000000 [m^2]
500000 [m^2]
licze na naj plissssssssssssssssssss
6 5 6