Odpowiedzi

2010-03-27T16:22:24+01:00
Dobry człowiek- to ten który pomaga innym, troszczy się o niego i nie pozwala żeby innym działa się krzywda.
nie zdradzi sekretów, nie zrani, nie zadaje cierpienia innym
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:24:32+01:00
Dobry człowiek to taki, który bez powodu nie zadaje cierpienia innemu. Zawsze stara się pomagać tym najbardziej potrzebującym. W domu tym bardziej nie zaniedbuje swoich obowiązków. Patrząc na to z innej strony można powiedzieć, że nie ma ludzi dobrych lub nie. Bo tak naprawdę to co czynimy dla jednych może się okazać złym uczynkiem a według nas będzie to dobre. ;D / mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodziło. ;)
8 3 8