Aby obliczyć, ile metrów od nas uderzył piorun, należy policzyć, ile sekund mija od zobaczenia błyskawicy do usłyszenia grzmotu i pomnożyć te liczbę przez 330.
1.
Kasia usłyszała grzmot 1 minutę po zobaczeniu błysku. Oblicz, w jakiej odległości od miejsca, w którym znajduję się Kasia, uderzył piorun.
1 min =............s
330 m *............=...........m = .......... km
Odp:Piorun uderzył w odległości .......km od miejsca pobytu Kasi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:24:41+01:00
1min = 60s
330x60s= 19800m= 19,8km
Piorun uderzył w odległości 19,8 km od miejsca pobytu Ksi
1 1 1
2010-03-27T16:24:56+01:00
Aby obliczyć, ile metrów od nas uderzył piorun, należy policzyć, ile sekund mija od zobaczenia błyskawicy do usłyszenia grzmotu i pomnożyć te liczbę przez 330.
1.
Kasia usłyszała grzmot 1 minutę po zobaczeniu błysku. Oblicz, w jakiej odległości od miejsca, w którym znajduję się Kasia, uderzył piorun.
1 min =60s
330 m *60s=19800m = 19,8 km
Odp:Piorun uderzył w odległości 19,8km od miejsca pobytu Kasi.
1 5 1
2010-03-27T17:26:21+01:00
1 min=60 s
330m*60=19800m=19,8km
Odp: Piorun uderzył w odległości 19,8km od miejsca pobytu Kasi

ŻYCZĘ DOBREJ OCENKI...
1 1 1