Odpowiedzi

2010-03-27T16:25:32+01:00
Ma się tam znaleźć wszystko o nim. Urodzenie , dziecinstwo, smierc. Kiedy mianowano go na papieza, cos o rodzinie gdize studiowal co robil wczesniej itp jakby co to piszm na PW
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:26:56+01:00
Kiedy się urodził zmarł kiedy został wybrany na papieża i kiedy .
czym się zajmował , jego pielgrzymki ile i gdzie i kiedy. Co zmienił kim był. ile trwał ten pontyfikat i co lubił papież jak często się modlił i spowiadał się...