Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:29:55+01:00
Zasada:
,,Jeżeli na ciało A działa pewną siła ciało B, to ciało B działa na ciało A taką samą, co do wartości, lecz zwróconą przeciwnie"

Czyli że książka działa na stół z pewna siłą, więc stół działa na książkę tą samą siłą, tylko że zwróconą do góry, odwrotnie niż siłą książki, jednak są one takie same.
Powiedzmy, że książka działa na stół z siłą 10N. Stół działa na książkę też z siłą 10N. Jedynie wektory siły są w inna stronę, bo książki w dół, a stołu w górę.
2010-03-27T16:33:35+01:00
Jeżeli książka działa na stół z siłą (po między książką, a stołem) to stół oddziaływuje na książkę z taką samą siłą (jak pomiędzy książką, a stołem).Siły te mają tą samą wartrość, ten sam kierunek,ale są przeciwnie zwrócone.
1 4 1