Odpowiedzi

2010-03-27T16:29:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:30:08+01:00
Sir Timothy Berners-Lee (ur. 8 czerwca 1955 w Londynie) – współtwórca i jeden z pionierów usługi WWW, obecnie jednej z najpopularniejszych usług internetowych. Od roku 1994 jest Przewodniczącym Konsorcjum W3C Półtora roku pracował jako konsultant w Europejskim Ośrodku Badań Jądrowych (CERN) w Genewie. W tym czasie napisał na własny użytek pierwszy program do przetrzymywania informacji korzystający z wielu relacji (wewnętrznych powiązań). Program "Enquire" nigdy nie doczekał się publikacji, ale dał podstawy przyszłej idei World Wide Web.
1 2 1
2010-03-27T16:54:25+01:00
Twórcą języka HTML był
Tim Berners-Lee