Prosze , prosze , proszeee .!!
rozwiążcie mi to zadanie ;)
jak coś , to to zadanie jest z wyrażeń algebraicznych ;D

Lody z bitą śmietaną i rodzynkami kosztują 11 zł. Lody są dwa razy droższe od bitej śmietany i o 5 zł droższe od rodzynek. Cenę lodów (bez bitej śmietany i rodzynek) otrzymamy po rozwiązaniu równania :

A. t + 2t + t - 5 = 11
B. t + ½t + t + 5 = 11
C. t + ½t + ½t - 5 = 11
D. t + ½t + t - 5 = 11

proszęęęę , pomocyyy .! ; )

2

Odpowiedzi

2010-03-27T16:31:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:32:00+01:00