Odpowiedzi

2010-03-27T16:39:26+01:00
3/5 * 1050 = 630 zł - tyle zaoszczędziła

1050 - 630 = 420 złotych - tyle muszą doplacic jej rodzice
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:42:00+01:00
3/5 = 60/100 = 60%

1050 = 100%
x = 60%

x= 1050zł*60% / 100%
x=630zł

1050zł - 630zł = 420 zł

Odp. Rodzice dołożą 420zł
1 5 1
2010-03-27T16:54:35+01:00
1050ZŁ - 5/5 - 100%

3/5 - 60 % = 630ZŁ
2/5 - 40% = 420ZŁ


Odp. Rodzice dadzą córce 420zł.