Odpowiedzi

2010-03-27T16:40:08+01:00
Zaproszenie

Mam zaszczyt zaprosić cię na pierwsze urodziny mojej [siostry, brata]. Przyjęcie odbędzie się [dzień, miesiąc,rok] w [miejscowość] w moim domu o godzinie 10:00.
Serdecznie zapraszam!
[imię,nazwisko]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:44:53+01:00
Warszawa dnia 22.04.2010r.


Zaproszenie!


Serdecznie zapraszam ...........
(kogo?)
na moje .....-ste urodziny, które odbędą się dnia 12 kwietnia 2010 roku o godzinie 15 do 17 w ............................. .
(adres twój lub jakis wymyślony)
Zapewniam świetną zabawę i wyśmienite towarzystwo.

...................
(Twoje imię i nazwisko)
Telefon kontaktowy:......

BĄDŹ NA PEWNO! ;))


1 1 1