Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T16:40:30+01:00
Czesc Krzyś!
Dawno już nie pisaliśmy. Zdążyłam się za Tobą stęsknic. Co u Ciebie? Mam nadzieję, że szybko nadrobimy te zaległości. Tymczasem napiszę Ci co u mnie się działo przez ostatni dni. Otóz, wczoraj miałam taki chaos i tak szczęśliwy dzień. Po zajęciach namówiona przez koleżanki wybrałam się na koncert zespołu "X". Było fantastycznie! Koncert rozpoczął się punktualnie o 20.00. Gitarzysta był świetny! Klimat także. Widownia co chwilę śpiewała i ja także dałam się poniesc emocjom. Na koncercie byłam do 00:00 i najchętniej poszłabym jeszcze raz. Zachęcam Ciebie także. Wrażenia są niezapomniane, a wieczór spędzony z przyjaciółmi i z tak świetnym zespołem. Mam nadzieję, że szybko doczekam się Twojej odpowiedzi.
Całuje, Y.
4 2 4
2010-03-27T16:44:30+01:00
Cześć Adam :) Wczoraj byłam na koncercie Feela !! Mówię tobie było super ! Było to w Poznaniu na Arenie było tyle ludzi że nie mogłam się przepchnąć do feela żeby zobaczyć go bliżej. Potem wybierał osoby z publiczności ,żeby śpiewać z nim i wiesz.. Wybrał mnie i inne jeszcze osoby. Gdy już skończył się koncert to feel rozdawał autografy, mało co by mnie opuścił :) Ale się nie dałam. Było extra. Polecam tobie go i jego koncert :)
5 3 5
2010-03-27T16:48:42+01:00
Drogi Jasiu Toruń, 15.11.2010

Na wstępie mojego listu serdecznie cię pozdrawiam. Piszę do Ciebie, bo chcę opowiedzieć Ci na jak wspaniałym koncercie byłam. Panowała tam miła atmosfera. Koncert dawał zespół .... ( tu wpisz jaki chcesz ;P). Zagrali fantastycznie. Energicznie i żywo. Wszyscy bawili się świetnie. Śpiewaliśmy razem. Nie płaciliśmy wiele za bilety, co szczerze powiem bardzo mnie zdziwiło. Dali świetny występ. Była cała nasza grupa. Wielka szkoda, że nie mogłeś pójść z nami. Ale pewnie będzie jeszcze dużo okazji, by wybrać się gdzieś razem. Będę kończyć. Trzymaj się mocno, i zdrowiej jak najszybciej.
Ania
4 3 4