Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T16:46:46+01:00
X-pierwsza liczba
x+4-druga liczba
x+8trzecia liczba
x+12 czwarta liczba

x+x+4+x+8+x+12=104
4x=104-12-8-4
4x=80
x=20

sprawdzenie
x=20
x+4=20+4=24
x+8=20+8=28
x+12=20+12=32
20+24+28+32=104
20 4 20
2010-03-27T16:50:57+01:00
X jako pierwsza liczba
x+4 jako druga
x+8 jako trzecia
x+12 jako czwarta

x+x+4+x+8+x+12=104
4x=104-12-8-4
4x=80
x=80/4
x=20

Spr
L=
x=20
x+4=20+4=24
x+8=20+8=28
x+12=20+12=32
20+24+28+32=104
=p

L=P
10 4 10