Odpowiedzi

2010-03-27T18:09:25+01:00
Ciało składa się z różnych pierwiastków, Jednym z nich jest żelazo, którego brak występuje najczęściej u kobiet w ciąży. Ale zacznijmy od tego, ze żelazo jest niezbędne w naszym organizmie. Uzupełniamy je jedząc różne sałatki, jajka.Najlepszą metodą na uzupełnienie jest jedzenie jajek przepiórczych. Niedobór żelaza sprawia osłabienie a nawet wycieńczenie organizmu,zmniejszenie kondycji ruchowej i sprawności fizycznej,bóle głowy, problemy z koncentracją, blednicę, infekcje wirusowe itd.. Osoby z takimi problemami (zdarzają się takie przypadki) jedzą kurz a nawet błoto. Uzupełnianie tego cennego pierwiastka jest niezwykle ważne. W ostateczności można zacząć zażywać witaminy (i tak powinno to się robić, najlepiej stale, więc...).
Kobiety w ciąży są najbardziej na to narażone, gdyż rozwój płodu i różnicowanie się jego tkanek, narządów wymaga podwójnych dawek żelaza. Z niskim poziomem żelaza (matkom) nie są w stanie zgromadzić podczas ciąży odpowiednich zapasów żelaza. Osoby, które pija dużo ilość kawy czy herbaty muszą uważać, gdyż substancje w tych produktach mogą wywoływać powolne i stopniowe pogarszanie się wchłaniane żelaza do ludzkiego organizmu.
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:38:49+01:00
Brak fosforanu powoduje łamanie kosci
Brak wapnia powoduje chorobe białaczke
3 4 3