Potrzebuję jak najwięcej nut na flet, no takie polskie piosenki np. disco polo albo inne byle by polskie:) Kto poda najwięcej nut zostanie nagrodzony punktami inni tylko po 5 lub 4 gwiazdki... kto pierwszy ten lepszy*** i bym prosiła jeszcze żeby podawać w taki sposób np. do re mi fa sol la si do

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T16:45:28+01:00
Lulajże Jezuniu :

mi mi mi so fa mi fa re re fa la so
mi mi mi so fa mi fa re so fa fa mi
so so do' ti la la so fa fa la la so
mi mi mi so fa mi fa re so fa fa mi

Inne:
la so la fa re re la so la la mi mi
re mi fa so la la la so fa mi re



Liczę na gwiazdki lub punkty ...
8 4 8
2010-03-27T16:54:08+01:00