Odpowiedzi

2010-03-27T16:57:29+01:00

(176cm * 10 + 162cm * 15) / 25 = (1760cm + 2430cm) / 25 = 4190cm/25 = 167,6cm

Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-03-27T17:07:25+01:00
Ilość chłopców: 10
średnia wzrostu chłopców: 176 cm
Ilość dziewcząt: 15
średnia wzrostu dziewcząt: 162

Ilość osób: 10 + 15 = 25
średnia osób: 10*176 + 15 * 162 / 25 = 1760 + 2430 / 25 = 4190 / 25 = 167,6 cm

Odp. Średnia wzrostu osób wynosi 167,6 cm.