Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T11:19:27+01:00
D1=12
d2=12+4

P=(12*16)/2
P=96

Odp. Pole rombu wynosi 96cm2.
19 4 19
2009-10-30T11:20:16+01:00
E*f:2

12+4=16 jedna przekątna
12. druga przekątna


12*16 :2= 96 cm²

7 3 7
2009-10-30T11:21:14+01:00
1. przekątna ma 12.
2. przekątna ma 12+4 = 16cm

pole rombu= przekątna * przekątna / 2

= 12*16 / 2 = 96

Pole wynosi 96cm^2 :)
8 3 8