Odpowiedzi

2010-03-27T17:05:13+01:00
I get up at 8 o'clock. - Ja wstaje o 8 godzinie.
I get up to playing football - Gram w pilke nozna
I get back in home at 20 o'clock - Wracam do domu o 20 godzinie
get on with sb - z tym nie mam pojecia ale mam nadzieje ze pomoglam xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:08:41+01:00
I get up very early every day. - Wstaję bardzo wcześnie każdego dnia.
She gets up to watching TV. - Ona ogląda TV.
I get back from school at 4 p.m. - Wracam ze szkoły o 16.
I'm get on with my sister. - Dobrze dogaduję się z moją siostrą.