Państwo Malinowscy postanowili spędzić weekend poza miastem. wyjechali na dwa dni do pensjonatu Kormoran. Oblicz, ile zapłacili za pobyt, jeżeli każdy zjadł 1 śniadanie, 1 kolację i 2 obiady, a nocowali w DWÓCH pokojach dwuosobowych.

CENY W PENSJONACIE ZA JEDNĄ OSOBĘ

Nocleg w pokoju dwuosobowym - 18 zł
Nocleg w pokoju czteroosobowym - 15 zł
Śniadanie - 3,25 zł
Obiad - 12,25 zł
Kolacja - 4,15 zł

3

Odpowiedzi

2010-03-27T17:16:53+01:00
2*3,25+2*12,25+4*4,15=47,60+2*18=47,60+36,00=83,6
8 2 8
  • koza
  • Rozwiązujący
2010-03-27T17:19:05+01:00
18*2=36zl za nocleg *2=72zl
3,25*4=13 obiad *2=26zl
12,25*8=98 *2=196zl
4,15*4=16,60zl za kolacje *2=33,20zl
72+26+196+33,20=327,20zl
Ale pewna nie jestem czy to jest dobrze:)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:20:05+01:00
Nocleg:
2*18=36
Śniadanie:
3,25*2=6,50
Kolacja:
4,15*2=8,30
Obiad:
(12,25*2)*2=49
Podsumowanie:
(36zł+6,50zł+8,30zł+49zł)*2<dni>=199,60zł
Odp.:Państwo Malinowscy za pobyt w pensjonacie zapłacili 199,60 złotych.
21 4 21