Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T17:28:20+01:00
X-ilość stron w trzecim tomie
x+59+x+170+x=625
3x=625-229
3x=396
x=132
132+59=191
132+170=302
Odp:Pierwszy 191, drugi 302 trzeci 132
1 1 1
2010-03-27T17:32:11+01:00
Dane:
Tom I - x+59
Tom II - x+170
Tom III - x
Razem: 625

x+59+x+170+x = 625
3x+229 = 625 /-229
3x = 396 /:3
x = 132

Tom III - 132
Tom II - 132+170=302
Tom I - 132+59=191

Odp.: Tom I ma 191 stron, tom II 302 str., a tom III 132 strony.
1 5 1
2010-03-27T17:32:46+01:00
X-> ilość stron tomu III
x+59-> ilość stron tomu I
x+170-> ilość stron tomu II

x+x+59+x+170=625
x+x+x=625-59-170
3x=396 |:3
x=132

tom I= 132+59= 191
tom II= 132+170= 302
tom III= 132
1 5 1