Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:31:47+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam 26.04.2010 r o godzinie 14.00 do Pałacu Kultury w Warszawie na adaptację filmową "Kamizelki", tak pięknej noweli Bolesława Prusa. Przewidujemy niesamowitą atmosferę i atrakcję dla tych najbardziej zapatrzonych w ekran z masą chusteczek i wzruszeniem w oczach.

Przedstawiciele Pałacu Kultury.
2010-03-27T17:33:14+01:00
ZAPROSZENIE
SERDECZNIE ZAPRASZAM NA ADAPTACJĘ FILMOWĄ KAMIZELKI. NA RYNKU W WARSZAWIE KTÓRA ODBĘDZIE SIĘ 16 KWIETNIA 2010R.O GODZ.15;O0.
JESZCZE RAZ SERDECZNIE ZAPRASZAM.